سوالات متداول

قبل از خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

لطفا توجه داشته باشید که محصول ارسال شده ممکن است با عکس نشان داده شده در اینجا متفاوت باشد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا توضیحات و تصاویر دقیقی از محصولات خود ارائه دهیم، اما به دلیل عوامل مختلفی، شرکت تولید کننده محصول، در خط تولید جدید تغییراتی در برند و ظاهر و جعبه محصول می دهد، ممکن است محصول واقعی در سری جدید موجودی خود با تصویر نشان داده شده متفاوت باشد. اگر سوال یا ابهامی در مورد محصول دارید، یا می خواهید مطمئن شوید که محصول ارسالی همان محصولی است که در تصویر است لطفا با پشتیبانی در ارتباط باشید.

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی و امن پرداخت نمایند.

نحوه ارسال کالا چگونه است؟

ارسال به 3 صورت انجام میشود : 1 - ارسال از طریق پست پیشتاز که هزینه آن 40 هزار تومان است. 2- ارسال از طریق تیپاکس که هزینه به صورت پسکرایه هست و هزینه بر عهده مشتری هست. 3- برای مشتریان تهرانی از طریق پیک که هزینه بر عهده خود مشتری هست.

امکان خرید حضوری هست؟

بله شما می توانید با هماهنگی بصورت حضوری تشریف بیاورید.

نحوه مرجوع کردن کالا چگونه است؟

از زمان رسیدن کالا به دست شما، 2 روز مهلت تست کالا را دارید. و اگر در این 2 روز کالا مشکل داشته باشد کالا را از طریق پست مرجوع میکنید و هزینه ارسال با فروشگاه میباشد. ولی مرجوع کردن کالا بر حسب سلیقه امکان پذیر نیست، به دلیل اینکه برای اکثر محصولات اطلاعات کافی قرار داده شده.